Sabtu, 10 September 2016

dp bbm ungkapan katakan cinta

Mungkin saja Tuhan berniat mahu kita bersua dgn orang yg salah sebelumnya menjumpai insan yg benar agar jika kita pada akhirnya menjumpai insan yg benar, kita bakal tahu bagaimana utk bersukur dgn pemberian serta hikmah disebalik pemberian itu.

Jika satu diantara pintu kebahagiaan tertutup, yg lain bakal terbuka namun selalunya kita bakal melihat pintu yg sudah tertutup itu sangat lama hinggakan kita tak terlihat pintu lain yg sudah juga terbuka kepada kita.

Baca selengkapnya di --->>  DP BBM Ungkapan Katakan Cinta

DP BBM Ungkapan Katakan Cinta I love you

Rekan yg paling elegan adalah seorang yang kita bisa duduk berbarengan didalam buaian serta berbuai berbarengan tanpa ada berkata apa-apa juga serta lalu jalan pulang dgn perasaan bahawa tersebut perbualan yang terhebat yg pernah kita rasai.

Crazy Sepertinya benar yang kita tak bakal tahu apa yg kita mempunyai sehinggalah kita kehilangannya serta pula benar bahawa kita tak bakal tahu apa yg kita rindukan sehinggalah " Ianya " ada.

Ia hanya mengambil saat seminit kepada jatuh hati selanjutnya seorang, satu jam utuk suka pada seorang, sehari kepada menyintai seorang namun ia mengambil saat selama hidup kepada melupakan seorang.

Janganlah pandang pada kecantikan kerana ianya bakal lapuk ditelan umur, janganlah kejar kemewahan kerana ianya bakal susut ditelan saat. Apa yang abadi hanya kecantikan hati seorang... .

Cari seorang yang dapat membikinkan anda tersenyum kerana ia hanya membutuhkan sekuntum senyuman kepada membuat cerah hari yg suram. Bakal tiba satu saat di dalam kehidupan jika anda teramat rindukan seorang maka anda menginginkan mencapainya besutan mimpi serta memeluknya oleh sebenar.

Mimpilah apa yang anda kehendaki, pergilah ke mana-mana yg anda menginginkan tujui serta jadilah apa yg anda kehendaki kerana anda cuma mempunyai satu kehidupan serta satu kesempatan kepada lakukan semuanya perkara yang menginginkan anda kerjakan.

Mudah-mudahan anda mempunyai kebahagiaan yg lumayan kepada membikinkan diri anda impresif, percubaan yg lumayan utk membikinkan anda kuat, rasa sedih yg lumayan utk meyakinkan anda merupakan seseorang insan serta harapan yg lumayan utk membikinkan anda bahagia... .

Kebahagiaan seorang manusia tak harusnya dalam mempunyai seluruh yg paling baik. Mereka cuma menjadikan yg paling baik dalam nyaris apa sajakah yg datang di dalam hidup mereka. Kebahagiaan terdapat pada mereka yg menangis, mereka yg terluka, mereka yang sudah mencari serta mereka yg sudah mencuba, cuma mereka yg bisa menghormati kebutuhan manusia yg sudah menyentuh hidup mereka.

Cinta berawal dgn senyuman, mekar dgn ciuman serta selesai dgn tangisan... ..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar